Happy Guys 2013

Isra:2013-12-23
Fick mitt körkkort på min första uppkörning tack vare Muffi som lärde mig allt som krävs för att klara uppkörningen!
Stort tack till den bästa trafikskole läraren Muffi! och den bästa trafikskolan i hela Stockholm är Muffis trafikskola.
Rekomenderar den starkt!
——————————————————
Alexandra:2013-12-20
Esta es la Escuela de Manejo 1 en Suecia y Muffi es el mejor. Gracias a él hoy obtuve mi licencia
Trafiskolan är nr 1 i Sverige och Muffi är bäst.Tack vare honom jag fick mitt körkort idag
——————————————————
Micke:2013-11-30
Jag tog körkortet idag tack vare en man,Muffi!
Muffis trafikskola är bästa körskolan i hela Jakobsberg,
Muffi vet alla ställen och vad de kommer titta efter på uppkörningen!Tack ännu en gång! Nu ska jag ut och köra 🙂
—————————————————
Afran:2013-11-12
The best and excellent school in the town, if someone wants to take driving licence
with minimum investment. Muffis is an experienced,responsible helpful and dependable person.
————————————————-
Brian:2013-10-07
As I only speak basic Swedish,
Muffi was the perfect place for the first part of the risk education.
Then, as I managed to get a booking for my practical test in Jakobsberg on fairly short notice
Muffi was again my choice for a couple lessons beforehand.
Having driven for many years what I needed was a few pointers on what the Swedes were looking
for and Muffi provided me with exactly that.
Thankfully, I managed to beat the statistics and pass first time round – with his help of course 🙂
————————————————-
Hampus:2013-09-13
Fixade uppkörningen med Muffis hjälp.Mycket hjälpsam och pedagogisk och vill verkligen att du ska lyckas med din uppkörning!
Stort tack Muffi för din hjälp!
—————————————————————–

Mona2013-09-06

BÄSTA trafikskolan ,
en riktigt bra lärare som vill att du ska lyckas till skillnad från andra trafikskolor i närheten !
han är pedagogisk och körningarna är alltid roliga !!! You cant find a better teacher in the area
all other trafic schools work hard for your money not for your sucess!!
thanks muffi for everything you have taught me !!!!
i Recommend this for everyone who wants to learn and get the drivers licence fast !
———————————————————–
Mattias:2013-03-01
Gick från noll till körkort på drygt 4 dagar.
Trodde knappt på det själv men jag
har en man att tacka – Muffi.
Fantastiskt roliga lektioner med en fantastisk
människa. Muffi är kung!
———————————————————–
Umer:2013-08-28
Best traffic school for English speakers. The only school offering Risk 1 and Risk 2 in English.
I would not have been able to pass both theoryand
practical in my first try without Muffi’s help
—————————————————
Avigail:2013-05-13
Really Great!!
I got my Driver´s license yesterday. I would not have made it without the help of Muffi. He´s a no-nonsense teacher.
He takes practical approach in teaching. He makes you feel comfortable,
he makes jokes all the time but at the same time he is also tough because he wants to you to do things
perfectly and learn from previous mistakes.
I would recommend Muffi to all those who wants to walk away with a driver´s licensethe quickest way.
———————————————

Fabiola:2013-05-13
Tack muffi!!!
Klarde uppkörningen efter många försök och andra trafikskolor…
Rekomenderar stark denna trafikskola
Sheri:2013-05-07
Thanks Muffi, for making it easy to do the Risk courses in English, and especially for helping me pass the
driving test on the first try!!
Iqra:2013-04-30
Tack för allt Muffi! Äntligen KÖRKORT ^__^ Helt klart bästa Trafikskolan, rekommenderas starkt!
————————————–

Feleg:2013-04-09

Muffi är den bästa trafikskolan, utan tveka. började från 0 och fick körkortet 2,5vecka efter
S-:2013-03-27
Bästa trafikskolan och trafik läraren !!
Enklaste samt Bästa vägen till körkortet
och all hjälp finns hos muffis . Han gör din utbildning så rolig och efektiv som möjligt bättre än muffis finns inte,
helt enkelt bäst !
—————————————-
Caroline:2013-03-22
Tack Muffi för din hjälp! Tog körkort idag med största hjälp av Muffi, hade aldrig klarat det utan honom!
Har lärt mig så mycket bra saker och känner mig trygg i trafiken efter att jag kört med Muffi.
Det märktes även på uppkörningen då jag klarade den utan några anmärkningar! Tack åter igen Muffi, bästa trafikskolan som finns!
—————————————–
Olivia:2013-01-26
Muffi is an honest person who takes the role of driving instruction very seriously.
He assessed my previous driving experience and then recommended the best way to geta Swedish driving license.
He has fun and memorable teaching techniques!
I recommend Muffi to anyone wanting an instructor who knows what it takes to pass!